4月19日 (星期五)28°C 76
 

由始至今 / The Wynners 溫拿樂隊

派台日期: 2023-05-12  
唱片公司:Universal Music
作曲:鍾鎮濤 / 譚詠麟
填詞:譚詠麟
編曲:Tony A
監製:溫拿樂隊

謝謝你的支持
簡介

溫拿樂隊聚首一堂炮製新作《由始至今》,縱使成員間有散有聚,不過由始至今兄弟情不變,並合力創造出溫拿時空,與樂迷一起走過不同歲月。

《由始至今》由譚詠麟,與B哥哥鍾鎮濤共同作曲,譜寫朗朗上口的旋律,再由校長填上真摯直白的歌詞,記下年歷年來的心跡;最後兩段副歌的歌詞,更巧妙地加入溫拿不同經典作品的歌名,有《溫拿狂想曲》、《Sha La La La》、《追趕跑跳碰》、《千載不變》等等。歌曲尾奏部份,更加入色士風演繹經典金曲《友誼萬歲》的旋律餘音縈繞,彭健新都話:「最尾段色士風攞命呀!」

溫拿五虎齊人拍《由始至今》MV,特意挑選新界一個營地拍攝,原來五虎一路以來都未試過如此放鬆去玩,放下工作繃緊的心情。製作團隊更為他們準備樂器及音響系統,讓五位大男孩野外夾Band過足癮!他們興奮說:「以前圍住個營火,攞支木結他唱下就有,露營夾band真係第一次呀!」

早前因疫情關係,雖然溫拿五虎的工作進度有所影響,不過他們沒有停下腳步,期間已創作了多首歌曲準備面世。而首發新歌《由始至今》由校長與B哥哥合寫,兩位相當有默契,有次校長到B哥哥家中作客,說起要籌備新歌,很自然地B哥哥拿起結他,校長哼唱旋律,再將溫拿的點滴寫入歌詞,B哥哥說:「本身有諗過搵人寫歌詞,但係寫溫拿冇人夠我哋熟!」《由始至今》就此成形。

談到新歌創作,彭健新幽默說:「佢哋(校長與B哥哥)好好人呀!話『你放心,點都留番句你唱嘅』,真係得一句!哈哈!」健仔還即場唱兩句,校長敬他一句:「依家又唱到喎。」健仔再回:「我歌星嚟㗎嘛!」在旁的陳友再加一句:「我哋要上《中年好聲音》呀!哈哈!」
B哥哥又說:「編曲方面經歷咗好多波折,健仔話冇結他solo唔制喎,咪加多段俾佢啦,特別送俾彭健新嘅!」

拍攝現場笑聲不斷。阿強久不久才回香港,陳友想起以前叫阿強有個花名叫「豬頭強」,現在變成「白頭強」,校長笑言說:「佢個底係黑嘅,個面係漂嘅,幾有型呀!」阿強則說:「唔知係咪掛住香港,掛到頭都白埋。」

溫拿五虎玩得又有活力,陳友說:「我哋唔係好大啫,都係啱啱『登七』之嘛。人生七十唔係好多,但我哋仲可以仲壯壯健健,種感受真係好正能量㗎!」他續說:「今日唔知聽日事,有得唱就唱,開心就開心囉,一路踩落去,踩多30年夠唔夠呀?哈哈!」B哥哥表示這就是溫拿精神。校長說:「有人話過我哋好似一幅畫,有高有矮,有肥有瘦,係一個緣份嚟,可以將呢份友誼細水長流帶出嚟,可以融洽相處咁多年要好好珍惜。」陳友又寄語年輕一代:「啲年輕人成日問我點樣可以玩band成功,秘訣就係要溝通,有啲嘢傾下傾下就掂㗎喇!」

歌詞

數十年 原來眨眼就過
能共一起算是緣分
夢幻般一生付出努力
收穫也算不錯

深知道凡事會有終結
各散東西日子已列
明白分開一刻未想告別
燈火似未熄滅

憑著愛 有愛 在你我心中
憑自信 我哋創出溫拿時空
憑合作 歲月編出美夢
I believe love is in our heart

love love love
love love love

往日情 同渡風雨幻變
就算分開也願常在線
人是生於斯 目光笑臉
只望永遠可見

可知道 筵席總有終結
回味細數甚多片段
情願瀟灑揮手用歌送別
他朝偶遇重見

憑著愛 有愛 伴你我心中
憑自信 我哋創出溫拿時空
憑合作 歲月編出美夢
We believe love is in our heart

從狂想曲至今 歡笑聲音在遠近
從Sha La La 至今
給我掌聲在心中
從追趕跑跳中
有你知音共輕鬆
千載不變中
雖分開
有日再見

啦啦啦啦啦啦啦啦啦 .....

從狂想曲至今 歡笑聲音在遠近
從Sha La La 至今
給我掌聲在心中
啦啦啦啦啦啦啦啦...
從追趕跑跳中
有你知音共輕鬆
千載不變中
雖分開
有日再見